Woman3535 Kızlar vajinal doğumdan ne kadar sonra ağda ya da jilet yaptınız ? Dikişlerin atmasını mı beklediniz yoksa çıktığında aldınız mı ?
saripapatyaaa Woman3535 Dikişin olduğu yeri düşüne kadar ellememiştim canım ama etrafını falan jiletle alıyordum
Nihal1341 Doğuma gitmeden temizlenmiştim bayağı bi süre idare etti fakat doğumdan sonra dikişler düşene kadar hiç temizlenemedm ama dikiş hariç diğer tarafları temizlemeye çalıştım jilet kullandm ne kadar oldu doğum yapalı
Woman3535 saripapatyaaa peki tuvalet sonrası sadece ıslak mendille siliyo muydubuz yoksa yıkıyo muydunjz ? Doktorum ıslak kalmasın demişti bana
saripapatyaaa Woman3535 21 ocakta doğum yapmıştım 30 ocakta elime bitane dikiş gelmişti kalanlarda kendisi eridi fark etmedim canım
brokoli dogum oncesi almistim, dogumdansonra da ciktikca aldim cok kurcalamadan. tuvalette yikayarak temizliyordum, peceteyle silmeden pit pit pit diye hafif hafif dokundurup cekerek kuruluyordum. batticon suruyordum pamukla