Merhabalar ,
otizimle ilgili mi rapor çıkartmaya çalışıyorsunuz
bizimde yeğenimizde vardı . Herhangi bir okulla görüştüyseniz yani rehabilitasyon merkezleri de randevu için yardımcı oluyorlar diye biliyorum . İstanbulda yoğunluk varsa mesela bi tanıdığımda tekirdağdan almıştı tabii araç varsa daha kolay olur . Canınızı sıkmayın zorlu bir süreç ama bi şekilde ilerliyor Allahın izniyle