Arkadaşlar bebeğim aşırı gazlı bir bebek birde kabız oldu kakasını yapmıyor doktora götürdük 8 gün yapmaması normal dedi şuan gazını çıkarıyor tek sorun kabızlık en son cumartesi günü yaptı 5 gün oldu eğer 8 gün yapmazsa ne olur bir rahatsızlığı mi vardır çok korkuyorum başına gelen varsa nolur yardımcı olun ilk cocugum herşeyde acemiyim 😭