ElSa2811 İçine hangi ilacı koyacağımızı yazmamış özel hastaneydi tekrarda gidip sormaya fırsatım yok buhar makinesi alın dedi ama ilacı demedi. Eczacı da ronkotol denen bi serum vermiş eşime sizce kullanılır mı ?
snyck ElSa2811 kızım 2.5 yaşında ronkotol ve flixair karistirip kullanıyoruz 1 haftadir içine de 0.5 ml falan serum fizyolojik koyuyorum boğazına yapışıp oksurtme durumunu azaltsin diye
BenMathilda ElSa2811 yarım ronkotol ve 2 cc serum fizyolojik ike seyrelterek vermelisiniz. Hepsini dökmeyin ağır gelir yan etkileri, gecmis olsun
Cglrgr Bebeğim 3 aylık maalesef grip oldu balgamdan nefes alamıyordu buhar makinesi aldık ventolin yarım ölçü ve 2cc serum fizyolojik şeklinde günde 2 kere kullandık
Deletedmom7283 Bize de daha geçen hafta verdi doktorumuz bunları birde serum var.. ama tabi sizinki farklı olabilir
ElSa2811 Deletedmom7283 bize nedense ilaç yazmamış ya sadece buhar makinesi alın dedi geçti niye öyle yaptı anlamadım
ElSa2811 BenMathilda Anladım ben ikisi ağır gelir diye sadece birini veriyordum yanılmışım korktum şimdi. Allah’tan tam burnunu sokmuyoruz havanın çoğu dışarıya çıkıyordu. Teşekkür ederim
Uraz123 Buhar makinası ne aldınız bide memnun musunuz acaba yardımcı olur musunuz benimde bebeğime almam lazım hem bizde kullanırız diye
ElSa2811 Uraz123 smart marka açıkçası araştırmadık hemen bi eczaneden aldık güzel çalışıyor ama çok sesli sadece ondan memnun değilim sessizi var mı bilmiyorum ama sessiz olsa daha iyi olurmuş
BenMathilda ElSa2811 o bir ilac degil, bildiğiniz su, diğerini seyreltmek ve hafifletmek için kullaniliyor. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz
Kuzeybabyy ElSa2811 buhar verin dediğinde genellikle ilaçta yazıyorlar hava nemlendirici buhar makinesini mi dedi acaba bebeğin neyi var