Ya kaynanamlar farklı şehirde üç gündür geldik burdayız cocugun düzeni falan hiç bişeyi kalmadı akşam 9 oldu mu uyuyan cocuk şimdii 11 olmadan uyumuyo cok sinirimi bozuyo yerini mi yadırgadı niye bilmiyorum hep bi huzursuz gibi normalde dolu dolu günde 2 3 kaka yapan cocuk 3 gündür çok az miktarda yeşil yapıyo dün dördüncü ay aşısı oldu eve geldik baya ishal oldu cocuk bugun de baktım kakasında kan var niye böyle oldu ya cok pişman oldum geldiğime nedir acaba sebebi