Zzzz 29 yaşıma geldim hala bitmedi çıkmaya devam ediyor ve eski lekelerimde geçmiyır var mı çözüm bulan dertliyim bu konuda saldım artık
DaisyMom Zzzz 24 yasindayim 25 olacagim.Hala cikiyor hala cikiyor bende biktim.Yuzum cok hassas birsey kullanmaya da korkuyorum kotu olur diye.Hep ayni yerlerde cikiyor sabit.1 ayda toplasan 1 hafta cildim puruzsuz kaliyor.😅
ArasinAnnesiiiiiii Zzzz bende böyle bir post açmıştım ama kimse cevap vermemişti demek ki kimsenin böyle bir sorunu yok dedim kendimce 😅 26 yaşındayım halen sivilce ve lekesinden kurtulamadım 😅 trendyolda bir krem gördüm yorumlara baktığımda etkili olduğunu söylüyorlar tabi ama şuan maddi açıdan ben sipariş veremiyorum daha önceliklerim var bu ay siz isterseniz bakın 100 tl civarı bir şeydi ☺️ https://ty.gl/b9m5a9bpp5 krem bu ☺️
Dinaeliz Zzzz karbonat maskesi yaz YouTube ye cilt lekeleri için uygula ilk denemende farkı göreceksin ama düzenli yapman lazm haftada 2 kez
Eymeninannesii1 Benimde var 25 yaşındayım yumurtalık tembelliği var dedi doktor ondan oluyor tam tedavi olacakken hamile kaldım hala da olmadım olmak istiyorum ama kolay hamile kalırım diyede korkuyorum ne bilim
Moonlightttt Zzzz arkadaşım sudo krem kullaniyirdu.sivilce için sudo krem yazarsanız videoları, ovenler falan var