Osmnn_457 Sabah kahvaltımı güzel yapıyorum, öğle de meyve istersem yerim yada yemem akşamda 6 olmadan yemek olayını bitiriyorum. Öğün atlamamak lazım aslında ama ben öğle vaktini arada atlıyorum. Akşam 6dan sonra hiçbir şey yok, meyve kuruyemiş falan da sadece sıvı çay kahve su. Hamur işi, beyaz ekmek, kızartmalar sucuk salam sosis gazlı içecek abur cubur yok. Kolay gelsin.