8 aylık bebeğim doğduğundan beri sol göğsümü maksimum 2 dk emer. Bilmiyorum nedenini. Yeni farkettim sağı emzirecek gibi sağıma yatırdım ama sol memeyi verdim sanki sağı emer gibi çok çok emdi çok şaşırdım. Biraz beli ağrıyor insanın ama deneyebilirsiniz