Lütfen linççi tayfa ve dalgacı tayfa yazmasın. Kızım 6,5 aylık ve süt alerjisi olan bir bebek. Ek gıdaya yeni geçtik. Bugün birşey yedirmedim. Dün ve ondan önceki gün bal kabağı tatlısı yedirdim (çok pişmişti çatalla püre oldu hemen) ondan önceki gün elma rendesi yedirdim, ondan önceki gün şehriye çorbası yedirdim. Kızım çok zorlandığı zaman tuvalete tutuyorum. Az önce kakasında ince doğranmış kırmızı biber gibi birşey vardı. Yani sanki biber yemiş gibi. Etli idi parmağınla ezdiğimde kırmızı oldu parmağım. Et parçası gibi ama değil de anlamadım. Acaba alerjisinden mi? Ya da başka birşey mi bilmiyorum. Alerji doktorumuz çok uzakta ve gitmemiz neredeyse imkansız. Yardımcı olabilecek biri yok mu?