Hiç duydunuz mu bilmiyorum ama ısırgan otu suyunu deneyin. İnanılmaz etki ediyor. Benimde pek sütüm yoktu mama ile takviyeli besleniyoruz, Isırganı kullanmaya başlayınca baya bir fark etti.Mama saat aralıklarımız arttı. Bir de promalt iyi evet ama çok kilo yapıyor içeriğinde ki şeler oranı çok yüksek.