Oglusm ben yuzumdeki lekeler icin almistim sivilceden kalan lekelerim vardi. Gece surup sabah yikamam lazimdi oylede yaptim. Ama bazi kisilerde oldugu gibi bendede ağda yanıği gibi izler yapti leke leke oldu. Ama koltuk alti kararmasi icin kullanamdim kullanmayi dusunuyorum