DeniZumra valla bizim de öyle bacım gündüz uykuları doğduklarından beri bir felaket en uzun uyku 30 dk filan. Uykuyu alamayınca da her saat huysuzluk yapıyorlar. Odayı mı karartmadım, kundak mı yapmadım, beyaz gürültü mü açmadım, ikisinin odasını ayırdım, onlar uyuyunca aman ses olmasın diye yerimden tepişmiyorum resmen ama yok uyumuyorlar ben çözüm bulamadım malesef. He haklarını yemiyim bugün duş aldılar diye 40 dk uyudular sağ olsunlar 😅