Mom73727 Hanımlar yardımcı olun bana 🥺 Adetlerim hep düzensizdi doğum yaptım iki ay sonra adet oldum doğum önceside düzensizdi üç ay olmasam olmuyordum ilaç içersem ancak öyle oluyorum ilaç da içip alıştırmak istemiyorum hala da aynı yani suan 1,5 ay oldu adet olmadım ilaç içmeden nasıl adet olabilirim varmj öneriniz? 😢
SonSerce Mom73727 bu hafife alınacak bir durum değil, doktor kontrolüne gidip muayene olmalısınız. Hormonlarınız bozuksa onlar için, kist varsa onlar için bir tedavi görmeniz gerekir. baş ağrısı gibi bir şey değil ki ilaçsız regl olasınız… 🤷♀️
SANANE_ONANE71 Mom73727 dogum yapmadan once ilaçla adet oluyodum bazen cok geciktiği oluyodu ciddi sekilde 4 ay olmadığımı bilirim suan bakalim doğum yaptim 6 ay oluyo gene gecikiyo ama oluyo şükür bi kaç gun geciyo sadece inşallah böyle devm eder ben hep tarlusalla adet görürdüm hamile olmadan once
Mom73727 SonSerce doğru diyorsunuz doktora yakın zamanda gitmedim ama uzun yıllar önce gittim kilon var bundan dedi birsey yapmadı yani yine aynı der diye gidemiyorum 🥺
ozlemmtuncay Bende 1ay geciktim kan verdim gebelik için negatif çıktı doğumdan sonra 7ay boyunca düzenli oldum bu ay böyle bişey oldu bende anlamadım