20 aylık bir bebeğim var topluluğa giremez olduk kimseyle hiç bişeyi paylaşmak istemiyor ve sinirlenip arkadaşlarını ısırıyor bütün oyun grubunda kendinden küçük bir bebeği ısırdı resmen etini kopardı bebeğin nasıl sinirlerim bozuldu ne diyeceğimi ve ne yapacağım şaşırdım hiç basına gelen var mı