Lsyg tam durumunu anlamadım ama tırnağı çekmeye gerek olmadığını düşünüyorum.ben çok kestim tırnağımı öyle etin bir kısmının üstü soyulacak kadar.ama zamanla tırnak uzuyor eti örtüyor.eğer öyle bişeyse gerek yok.lisede parmağım kapıya sıkıştı. Tırnağım morardı. Sonra yavaş yavaş çürüdü alttan yeni tırnak çıktı.inşallah sizinde geçer.geçmiş olsun