Hanımlar selam 🙋🏻♀️ benim 5 aylık bir tosun paşam var, 4. Aya kadar emdi. Fakat sonradan mama meme gitmeye çalıştım ama olmadı. Mama daha ağır bastı 😁 ilk başta çok üzüldüm ama mama zehir değil sonuçta. Tamam bir anne sütü değil ama en kalitelisinden almaya çalışıyorum ve en önemlisi bebeğimin iyi ve tok olması 🥰 bazıları mama diyince dünyanın sonunun geldiğini sanıyorlar ve gerçekten çocuğa zehir verip öldürmeye çalışıyomuşum gibi tepkiler veriyolar 😂 her neyse 5. Ayda ek gıdaya başlamalı mıyım? Siz neler verdiniz bana biraz fikir verir misiniz ne vermeliyim ne yapmalıyım inan bilmiyorum. Kilo aldıran ve sağlıklı gıdalar önerebilir misiniz? Teşekkürler 🥳 bu arada bebeğim 4 ay 17 günlük 5’e çok az kaldı çok şükür. Bebişlerinizin kilolaları nedir?