talula 3,5 ay önce sezaryen doğum yaptım. Lohusalığımda aşırı sıcaktı çok terliyordum neyse öyle böyle geçti. Şu an öyle bir kokuyorum ki midem kaldırmıyor terim ve benden çıkan gaz aynı kokuda. Hatta emzirdiğim için mi bilmiyorum ama bebeğimin kakası da aynı kokuyor. İkimiz resmen aynı kokuyoruz. Duş alıyorum 10 dk sonra koktuğumu hissediyorum eşime sordum eşim de söyledi bebeğin kakasıyla aynı kokuyorsun dedi sjdjdjdjd bu ne Allah aşkına ya başına gelen var mı
minik_koalam talula benim de öyleydi, temmuzda doğum yaptım ve berbat bir kokuydu dediğiniz gibi duş alıyordum ama 10 dakika sonra tekrar aynı korkuyordum,lohusalıktan dediler. Tam ne kadar sürdü hatırlamıyorum ama geçti, merak etmeyin sizin de geçer
Hazalce talula benimde öyleydi bende günde 2 kez duş alır bide sürterdim kendimi emziriyordum hala emziryorum sütten mi öyle kokuyordu bilmem şimdi kızım 18 aylık ilk zamanlar ki gibi değil geçiyor zamanla
bertn talula benim Hemen hemen 1 yıl sürdü terim genital Bilge kokusu hepsi öyleydi idrara kadar ama yavaş yavaş düzeldi kızım 18 aylık yanı gerçekten kadınlar doğumdan sonra asla eskisi gibi olmuyor yada eskisi gibi olması için çok uzun süre geçmesi lazım
Fatos_tekeeva talula 2 ay oluyor doğum yapalı o kadar kötü hissediyormki kendimi duş alıyorm artık duş bile fayda etmiyor eşime yaklasmaktan utanıyorum kaynanam yanımda olunca uzaklaşıyordum sırf kelime. Etmesinler diye ama yok ne yaptıysam fayda etmiyor günde 2.3 kez kıyafet değiştiriyorum
Keppi Hormonlardan yalnız değilsin bende de öyleydı. Deotak kullandım uzun sure. Sonra gecıyor merak etmeyın🌸
Sumeyye13 Aynı sıkıntı bende de var hamileliğimin son 3 ayından beridir kötü kokuyorum ve bu durumu eşim de onayladı ne kadar süre sonra geçiyor
Katun talula benim terim kokmazdı doğumdan sonra öff bi kokuyor ki hergün duş alıyorum ama ne fayda.. bişeyde kullanamıyorum bebekten dolayı
talula Katun bilindik bir ter kokusu gibi değil benim ki keskin bir baharat kokusu gibi sizde de öyle mi?
Derya-Anne talula valla bende sizinle aynı gibiyim resmen kendi terimin kokusundan tiksiniyorum önceden de çok terlerdim ama 2.ci doğumu yaptıktan sonra dahada çok terlemeye başladım emziriyorumda ve eşime pek fazla yaklaşmak istemiyorum koktuğum için o da bana sitem ediyo yaklaşmıyorsun sarılıp öpmüyosun ilgilenmiyosun benimle diyo