Anesteziden olabilir nescafe tüketip deneyin şekersiz ikisi bir arada için iyi geliyor. Malesef doğum yapalı 4 ay oldu hala sırt ağrım var çekiyorum henüz geçmiş değil. Bundan önceki 2 sezaryen de bel ağrısı çekmiştim bunda da sırt ağrısı çektim. Doktorunuz mutlaka agri kesici yazmıştır birde başınızı boynunuzu yüksek yatin anestezi çok zorluyor insanı Rabbım şifa versin