Denizzzzzzzz doktorlar düşen kiloyu baz almazlar.. doğum kilosunun üstüne kilo alımı baz alınır ki 2900 bile olsa çok az kilo almış. Çocugunuz aç kalmış malesef.. yazık daha fazla aç kalmasın.sık sık emzirip mama miktarını arttırın. Özellikle gece 3 saati geçirmeyin ve gece de emzirdikten sonra mama takviyesi yapın