hunilimomm ueums ben azaltarak aynı sizin gibi devam ettim gece emiyor uykuya dalışta gece uyanır emerdi ama gece icin birden kesmen lazım ben öyle yaptım
ueums hunilimomm Aslında gece için de azalttım kilit saatleri var kızımın o saatleri emzirdim diğer saatler kolaylıkla emmeden daldı işte hastalık falan 10 günü geçti düzen de gitti o yüzden bi kaç aya birden kesicem bende canım