e1if Selam kızlar kızım 7 ay 9 günlük uyuttuğum zaman çoğu zaman ağlıyor ben de beyaz gürültü açıyorum hemen sakinliyor gevşiyor, çoğunlukla bu şekilde uyutuyorum acaba sıkıntı olur mu
Denizkus2021 e1if benimki de 4 aylık ve onunöa sakinleşiyor, ne mutlu ki sakinleştirecek bir aracımız var. O istediği sürece bence sakıncası yok.
hemsireleylos Hiçbir sımıntısı yok bence faydalı bile etrafın gürültüsünü duymasından iyidir hala açarım ama müzikli sakin bir kalp atışı benimki ses seviyesi aşırı yüksek olmadığı sürece bence etkili rutin olarak kullanılabilir .. ben etkisini emzikle aynı görüyorum benim oğlum müzik sesini duyunca hemen gözlerini kapatıyor 2 dakikada uyutma garantili bizde faydasını gördüğüm şeye zararlı diyemem
safakbakir 7 aylık ben de kızımı beyaz gürültü ile uyutuyorum, daha sakin kendisi uyuyor. İlerde alışkanlık olmaması adına nasıl keserim bilmiyorum ama önce uyumayı iyice öğrensin sonra bırakılması en kolay destek diye okumuştum ☺️
Rabiasya04 e1if Valla şanslısın ne deyim 😂 eeee eeeeee piiiiiş pısssss dandini dandini dastana diye sürekli değiştirmekten dilim damagim kudurugu zamanlar oldu çoğu zaman bende beyaz gürültü açtım ama işe yaramadı bence iyi bişey zamanla zaten o da bırakır istemez dinlemek sakinleşmek için iyi bi yöntem