Mthnsena1 benim oğlumda var. Tıbbi bir test vs yapılmadı ama gaz sancısı cok fazlaydı, gözlemleyerek peynir, yoğurt yediğim günlerin eertesi gün bebeğimde cok fazla gaz olduğunu fark ettim. Yani bendeki temel belirti gaz. Süt ürünlerini sıfırlamadım ama cok ciddi azalttım. ( kahveye koyduğum bir parmak süt veya yemeklere konan tereyağı kaldı sadece). Relactaz damla veriyorum. Mamayı da evolvia rp1 veriyoruz. Bu soruna özel bir mama tadı da cok kötü değil. Bakalım 4. Ayda yavaş yavaş diyeti acacak doktorumuz. Laktaz enzimi üretimi 4. Ayda başlıyormuş. İnsallah geçer. Siz nasıl keşfettiniz?