Desteksiz uyutmaya çalışıyorum hadi önceden destekli uyuduğu için oluyordur diyodum ama desteksiz deniyorum ne zamandır yine uyanıyor yine uyanıyor neden uyanıyor bu çocuk 4.5 aylık hızlı hızlı nefes alıyor sonrada ağlıyor derin dalamiyor bir türlü kaşık maması aldım acaba acliktanmi uyanıyor diye yediriyorum yatırıyorum yine aynı yarım saat sonra uyanıyor niye böyle yardımcı olacak olan fikri olan varmı nolur