Egemenim64 ben cok cabaladim emsin diye daha dogar dogmaz memeyi tutmadi sabaha kadar hemsireler ugrasti evde ben ugrastim aksi gibi siringa kasik tarzi hic birseyi tutmadi sonra eds aldim emzirme danismaniyla goruserek onuda edsnin hortumunu alip mememi agzindan cikariyordu tam 1 bucun ay ugrastim ama basaramadim cok yiprandim bebegim ac kaldi mecbur biberona gectim. Ama benimle ayni donem edsye baslayan arkadasim basarili oldu sutu artti mamayi birakti. Belki daha uzun sure ugrassaydim olurdu ama lohusa psikolojisi yasadigim bir kac olaydan dolayi pes ettim. Demem o ki asla pes etme insallah bol bol sutün olur🙏