Yapmayın ne olur. 😞 Yazdıklarınızı okuyup o bebeğin durumuna ağladım. 😢Miniğim benim, kim bilir ne kadar çok korkuyordur. 😢😢😢 Dünyaya gelmek onun değil, sizin seçiminizdi. Keşke bilse konuşmayı, ağlamaz, istediğini söylerdi. İçim parçalandı.
Sizi de anlıyorum. Lohusalık değişik bir dönem. Onlar bize muhtaç. Bir kedi bile yavrularını sabırla besliyor. Biz bu olanaklarda, yüreği, vicdanı, duyguları olan insanlar olarak bebeklerimize daha iyi bakmalıyız. Siz de üzülmeyin. Geçecek inşallah hepsi. 7 günlük anneyim ben de. O ağladı mı içim titriyor, ne yapacağımı şaşırıyorum. Sezaryen oldu doğum, o sancılarla tek başıma bebeğime bakmaya çalışıyorum. Kimileyin çok yıpranıyorum. Umarım yavaş yavaş düzene girer.