Öncelikle herkese iyi akşamalar
Öğretmenin devlet memuruyum bebeğimin saglık problemlerinden dolayı ücretsiz izne ayrıldım ama onbeş tatilden sonra başlamayı düşünüyorum fakat bu 21 saat zorunlu ders degilde 15 ssat maaş karşılığı çalışma gibi Bi durum varmı bilginiz varmı yardımcı olabilirmisiniz yani sadece 15 saat çalışabilirmiyim yoksa 21 saat zorunlumu