1 haftadır ailecek gribiz. 4 aylık kızım da hasta. Burnu tıkanıyor serumla açıyorum öksürüyor şurub veriyorum. Ama meme reddediyor. Zorla ayakta sallayarak emzirmeye çalışıyorum. Gece emiyor ama gündüz o kadar az ki. Normal de göğsüme yapışık gezen bir bebekti. Bu durum kalıcı olur mu ? Yoksa iyileşince geçer mi ?