Nur76 bugün kızımın altını değişirken aklıma gelmişti. İlk ayda altını değişirken çığlık kıyamet ooo ne cazırtı kopuyodu. Şimdi alıştı bi mutlu bi hareketli. Poposu yıkansın keşke bayılır. Şuan 7.5 aylık. Yani ağlama durumu yakında geçer merak etmeyin. Ben kaka yapıyorsa alıyordum. Ama şimdşlerde gece uyurken değişiyorum sonra dabah kalkmaz kalkmaz.