UzayliOzge Kızlaarr happy mom’da gördüm 🙈 Güzel annelerim çocuklarınızın isimlerinin hikayesi var mı ? 🥰 Bizimki ise ; 2 düşük yaptım ve bir erken doğum hiç umudum kalmamıştı artık çocuğum olabileceğine dair.. Sonunda hamile kaldım ve oğlum oldu şuan 3 aylık çok şükür 🙏🏻 ismi ise Umut Ege 🐣🥳
seheriko UzayliOzge Kendi köklerini unutmasın ,Yolu hep ışık aydınlık olsun diye kürtçede ışık aydınlık demek olan RONYA koydum ❤ İkinci kızımada dini bir isim istedik ama aklımıza gelmedi uzun süre o yüzden kaynanamın adı yani MELEK koyduk ❤ Umarım iyi huylu bir melek olur 🙏
Kuzeybabyy UzayliOzge üniversite yıllarında belirlemiştik eşimle bebeğimizin adını erkek kuzey kız olursa zeynep arya olucaktı şuan kuzeyimiz oldu 💓
SANANE_ONANE71 UzayliOzge sezeryan doğum yaparkrn başımda duran erkek hemsire mi asistan mi oluyo neyse benle konusuyo ismini ne düşünüyorsunuz fln diye sordu bende daha bisi bulamadik dedim oda yusuf koyun benim adımı dedi erken doğum yaptığım için sag sağlim çıksın da söz koycam dedim 😁😁cok şükür çıktı ümit yusuf koyduk
Keskeuyusamm Benim hikayem yok ya. Bir gün hastanedeyim hastam çıktı ben de kağıt kalem ile oynuyorum o zamanlar da nişanlıyım. Bir anda kızımın ismini yazdım kağıda yanına da aklıma gelen beğendiğim diğer ismini yazdım. Bir anda bu isimle anmaya başladık. Hissettim sanki kızım olacağını. Evlilik klibimizde balayında bile ismi geçer kızımın. Nasip işte :)
Beyzasmom UzayliOzge bizim de bir hikayemiz yok kayinbabam ben koymak istiyorum dedi Beyza ismi çiçeğimin ❤
sarmaliklahana UzayliOzge Farklı isim olsun istiyorduk 2 isim. İlerde yurtdısına cıkarsa da kullanabileceği bişey. Ama anlamında güzel olsun ki bahtını etkilerin diye düşündüm. Eşim bana bırakmıştı. Deren Talia koyduk 🥰 Deren : derleyip toplayan Talia : kısmetli şanslı talihli demek 🤗😇
3_bebeli_ana UzayliOzge valla isimlerinin hikayesi yok ama hep çift isimli li olsun istedik bir eşimin bir benim istediğim oldu Muhammed Ali Kübra Nur Mihrimah Gökçe Koyduk isimlerini ama çok dusunduk😂😂 hatta mihrimahin isminin yanına eşim begüm yada Gökçe diye arasında kaldı nufus dairesinde yazı tura attık yazı gelirse Gökçe tura gelirse begüm olacaktı yazı geldi Gökçe oldu memur da çok dalga geçmişti 😂😂😂😂
UzayliOzge 3_bebeli_ana Ahahhh memura bizde ilk başta tek isim vermiştik şaşırmıştı tek isim koyan o kadar azmış ki 😁😁😁
AtaVeAnnesii UzayliOzge Liseden beri oglum olursa ismi Ata olmali diyordum esimde ayni sekilde 🥰🙏Ata ogluma cok yakisti☺️
-erCansu- UzayliOzge eşim çalışırken beni aradı bebeğin adı Buğra olsunmu dedi bende tamam dedim bukadar oauhshs 🤣🤣
Eda14 UzayliOzge bende ikizlerimi kaybettim rahmime dikis atildi 9 ay boyunca oyle kaldım bebegim dusmesin diye hastane de yatekrkn buda umudumuz olsun dedik ismini umut koydum cok şükür 5 aylik❤️
Tr6615 Kızkardeşim hamileydi kızım olursa Mihra koyacağım diyip duruyordu benimde çok hoşuma gitmişti tabi onun oğlu oldu, doğdu. 1 ay sonra ben hamile olduğumu öğrendim ben ilk andan Mihra diye sevdim zaten çok şükür ki kızım oldu 🥰❤️