Tam 10 buçuk aylık bebişim 🌸 sabah kahvaltı da yumurta peynir sonraki öğün yulaflı yoğurtlu meyve. Öğlen çorba içer. Sonraki öğün avokado. Akşama sebze yemeği yapıyorum kıymalı. Çok çeşitlendiremedik menüyü. Her öğün hazırlandığım şeyi de yiyo diyemem günü gününü tutmaz. Bugün akşam ağzına bile sürmedi çöpe gitti yemeği.