150421Elis MELEKANNESiiii halsizligi huysuzlugu olmustu ama 2 gub icinde duzelmisti tabi bunyeden bunyeye degisebilir
Yademm21 MELEKANNESiiii benim kızıma hiç bi etki yapmadı ne ateşi ne huysuzluğu oldu kolu da şişmedi kızarmadı her bebekte aynı olmuyormuş
aysbln MELEKANNESiiii bizim bikaç saat huysuzlanmıştı calpol vermiştim sakinlemişti ertesi gün bişe kalmadı.
sarmaliklahana MELEKANNESiiii salı yaptırdık. Şükür ateşimiz olmadı. İlk gün biraz mızmızlamdı meme istedi sürekli onun dısında iyiyiz. Her bebekte ateş VS. Olmuyormus
MELEKANNESiiii 150421Elis ay inşallah gecer hemen emmek bile istemiyor ne hallere girdim anlatamam size susturmak için
Moonlightttt Yademm21 kolu sonradan kabuk baglayacak bizde de var yA derin bı aşı izi o olacak bebiste 🤗
MELEKANNESiiii aysbln yaa bende hem gideken verdim hemde geldikden 4 saat sonra verdim az once bida verdim ve uyuttum ama çok zor bi gun gecidim 3 aşı birden vurdular k bebeğim bide gercekten cok zor bi gün geçirdim insallah düzelir yarına
Katun MELEKANNESiiii keşke vermeseydin aşıdan önce verilince aşıya olan bağışıklığı azalır. Ateşi çıkmadıkça ilaç vermeyin doktor bizzat böyle tembihlemişti bizi. Eşimde her huzursuzluğunda vermek istiyordu bende doktora sormuştum
sarmaliklahana Katun evet kuzenıme bana demişti gitmeden ver diye ben vermedim iyiki de vermemişiö atesi falan cıkmadı. Hemşiremizde verme öyle durumda vücut ne tepki verecek bilemeyiz belkı ates yapmazsa ilaç etkisini gösterirdi farklı seyler olabilir dedi.
Ada_Deniz MELEKANNESiiii canım rota virüsü mü diğer aşılar huzursuzluk yapmadı bizde rota 3 gün perişan etti 1 ayda doğru düzgün iştahı olmadı çok kötüydü saatlerce ağladığını bilirim
Katun sarmaliklahana evet ateş aslında korkunç bişey değil bebeğin vücudunun hastalıkla mücadelesi bi nevi. O yüzden 37 derece olmadan ateşi vermeyin demişti doktor.
Ada_Deniz MELEKANNESiiii canım ilk bebekte tecrübesizlik oluyor ama ateş çok yüksek olmadıkça yani 39 dereceyi görmeden vermemek lazım ilacı doktorumuz hep öyle dedi ama 39 bekleyemez bir anne bence 38 görünce veriyorum bende bir defa ateşlendi ben de çok tecrübesizdim ilk ateş işte bende 38 gördüm dolven verdim kızım 19 aylık sizinki küçük calpol veriliyor o aylarda
asiltonunmommysi MELEKANNESiiii hiç ilaç falan kullanmadım biraz mızmızdı o gün ertesi gün bi şeyi yoktu ateş falanda yapmadı