Merhabalar 5 aylık erkek ikizlerim var doktor tavsiyesi ile ek gıdaya hazırlık için tadımlara başladık 3 gündür, doktor önce yoğurt dedi 3 gün kuralı ile sadece akşamları verdim, ilk çay, sonra tatlı, daha sonra yemek kaşığı. Çalma yoğurdum ekşi olduğu için pek sevmediler, ne yeseler şükür dedim, daha sonra sevecekleri birseyle devam etmek istiyorum , tatlı elma ile. Bu konuda tecrübesi olanlar var mı?