Çıldırıcam bebeğim doğdugundan beri kakasını çok uzun süre sonra yapıyo 1 hfta 10 gün 12gün arası ve bazen ıkınıyo ıkınıyo yapamıyo bu sefer gaz birikiyo sancı yapıyo zeytin yağı içiriyorum faydasız gaz ilacını degıstırdım masajlar faydasız doktor 15 gun normal diyo sizin bebişler ne aralıklarla kaka yapıyo bana bu kadar uzun yapmaması hiç normal gelmiyo 🥺