Kizlar beebegim 6 günlük göbek bağı bugün düştü şükür . Sabah doktora götürmüştüm daha düşmemişti o zaman doktor muayene falan etti hafif akıntı var demiştim iyi dedi herşey için 1 güne duaee dedi geldik zaten düştü hafif orada ıslaklık gibi birşey var onun kurumasınmi beklemem lazım sizindemi öyle oldu . Hala banyo yaptrmadim onu bekliyorum