Kızım 7 aylık kendi yatağımızda uyuyordu etrafında hem yastık hem yorgan vardı pat diye düştü hemen aldım sakinleştirdim görünürde bir şey yok morluk kızarıklık vs emekliyor oyun oynuyor gülüyor şuan besliyorum beslenmede de sıkıntı yok eşime götürelim diyorum o da bir şey olsa bunları yapamaz diyor elim ayağım titriyor napayım ya