Ksedakaya ya sizinki yine iyi 🥲bugün sabah bir kalktı 8 de 10 yattı sadece 20 dk ondan sonra bugün hiç yatmadı kafayı yedşmn resmen ya 5 ay 4 günlüğüz 4 aylıkken çat pat uyurdu şuan uyku falan kalmadı 🙄gecede uyanıyor sürekli zaten uykusuzluk dan ölüyorun bende 2 saat de bir yatırıyorum zaten ağlıyor durmuyor ama uykuya gelince yok🥲