leylimleylim ayy ben de durayım burda bakayım değişik bir şeyler var mı. İkizlerim düzeltilmiş 11 ay 5 günlükler. Her gün mutlaka kitap okuyoruz, evde salıncakları var onlarda sallanıyoruz, önlerine kitap koyuyorum resimlerine bakıyoruz ve bol bol şarkılar söylüyorum ama sanki yetmiyorum gibi geliyor. Çok boş kalıyorlar diye düşünüyorum. Sonra 2 kardeş birlikte oynuyorlar. Aklıma yapılacak başka şeyler gelmiyor. Siz neler yapıyorsunuz?