Edanr ben d vitamini 12 gibi veriyorum tok veriyorum daha sonra oynadığım için bebeğimle sindirsin diye Demiri ise 3 gibi veriyorum uyandığı zaman besleyip öyle veriyorum bana doktorum suda ver Demir’den sonra dedi öyle yapıyorum ve suyun gazını alıyorum muhakkak miğdesi hassas bir bebeğim var kusmasın diye