Metehan123 Bu kadar kafayı takmanıza göre siz çok güzel bir annesiniz, zaten evladı için çabalayan her anne çok özel. Anne olunca anne olmanın kutsal birşey olduğu anlaşılıyor. Siz evladınızla her anın her ayın tadını çıkarın. Öğrendiği herşeyde yanındasınız, gelişimini ve keşiflerini görmek yaşamak muazzam. Hayatınızda hiç desteği olmayan sadece konuşmaktan ibaret olan insanları arkanızda bırakın. Eşinizde çoğunluk yanınızda olamıyormuş. Allah’ım yardımcınız olsun. Siz bebeğinizle birbirinize yetersiniz ❤️