Merhaba anneler 4 ay 5 günlük bebeğim var. İlk 3 ay çok gaz sancısı çektik kolik ti ilk 1,5 ay kısmen dikkat etmişim çok sıkıntısını yaşadım 😒 2 aydan sonra dikkat etmeye başladım gaz yapan yapabilecek herşeyi bıraktım ama çok yoruldum artık onu yeme bunu yeme zorlanıyorum halsizleşiyorum da siz ne zamana kadar dikkat ettiniz? Başlamalı mıyım artık?