Biz de atak haftasındayız sanırım
3,5 aylık oldu ama başından beri böyleydi malesef kızım
hiç bir şeyle oyalayamıyorum. Oyun halısında en fazla 5 dk duruyor o da zorla oynatırsam. Koltuğa yatırsam biraz bakınsa oyalansa diyorum yok illa kucak istiyor kucağıma alıyorum bu sefer kendini atmak istiyor yine ağlıyor.
Doktor dışarı çıkarın her gün hava alsın iyi gelir dedi. Ama ne arabada ne bebek arabasında ne kanguruda duruyor. Kanguruda en fazla yarım saat o da şanslıysak eğer.
Valla napıcağımı şaşırdım kendime ayırdığım vakit 5 dk o da eşim baktığında tuvalete ya da duşa gitmek koşa koşa 😢