Cancanim bizim memlekette şöyle yapıyoruz gülleri topluyoruz güzelce yapraklarına ayırıyoruz sonra akşamdan yıkayıp büyük tencereye koyuyoruz üzerine şeker atıyoruz 1 gün bekletiyoruz elimizle eziyoruz ve kavonozlara dolduruyoruz bir kaç gün dinlendiriyoruz sonra şişeleri kazanda yada geniş tencerede kaynatiyoruz ışte bukadar umarım olur 😃 önce tarif ettiğim gibi dene olursa devamını yaparsın