Vesileoztrk Merhaba hanimlar, bugün 9 gün oluyor normal doğum yapali hala yatiyorum, oturamiyorum, yanmam çok var, kaç günde geçer sizce azçok ?
Ebrugoktug08 Vesileoztrk benim 20 günde geçti dikişlerim çok ağrıyordu yanıyordu ve WC de ağlıyordum o derece
Ssoysalasli Vesileoztrk ben ilk gün çok zorlandım daha sonra kalkıp yavaş yavaş işimi yaptım ama tamamen iyileşmeniz 1 ayı bulur ben tek olduğum için mecburen acıya rağmen kalktım ☺️☺️
Selma-aygun37 Vesileoztrk 25 günde iyileştim tamamen 15 güne hafiflemisti ama ben hiç yatmadım gece dışında yatak sermedim tektim her işimi kendim yaptım bebeğime baktım hep ya ayakta ya kıçımın üstündeydim ondan o kadar uzamış olabilir
Kuzey12_haziran Vesileoztrk bende hiç öyle biley olmadı çok güzel yürüdüm hiç doğum yapmamış gibi doğumun ertesi günü oğluma kimlik çıkardım çarşıya yürüyerek indim demekki herkeste farklı oluyor ben sadece yere bağdaş kurduğum da hafif ağrı oluyodu oda rahatsız etmiyordum çok rahat bir doğum sonrası geçirdim inşallah siznkide geçer 🌹🌹
Vesileoztrk Ebrugoktug08 Benim çok sukur wc’de öyle bi sorunum olmuyor ama hala ne yazikki oturamiyorum dikislerin oldugu tarafa yatamiyorum 🥺
Vesileoztrk Ssoysalasli Masallah yine bile o kadarini yapmissiniz, benim annem var yanimda ama tek olsam yapamazdim hiç bi ise muhtemelen asirri bi aci çunku 🥺
Vesileoztrk Selma-aygun37 Masallah canim, bizimde 12.gün bugun, 15 günü geçicek iyilesmem belliki yatsamda iyilesemiyorum 🥺
Vesileoztrk Kuzey12_haziran Ay evet göruyorum cogu kisi normal de böyle oluyor, bende hep öyle olucam sandim 🥺
Lilo Beden olarak 6haftada psikolojik olarak 10. Haftada iyileştim. Gecmez saniyo insan ama geçiyor. Her sey cok yeni caninizdan can çıktı. Ne zaman iyilesecem diye düşünmeyin keyfini cikarmaya çalışın. Ha bunu su an söylemek kolay yaşarken cok zordu. Dikislerim gerildi tuvaletimi tutamadım zor doğumdan dolayı, basur çıktı yine ayni sebepten. Sanırım normal doğumda hemen ayağa kalkarsın baskısından dolayı hemen bitecek gibi geliyor ama doğumun hicbir cesidi kolay degil.
Vesileoztrk Lilo Ay çok geçmis olsun gerçekten öyle oluncada çok zor be 🥺 Insallah benimde öyle olmaz ya su anda zorlaniyorum çunku🥺
MyEternalLoveNoyann Vesileoztrk 25gunde dikişlerim düştü o zamana kadar ne oturabildim ne kalkabildim mahfoldum agliyodum artık açıdan suan 2ay oldu ve hala normal tuvalete oturamiyorum alt tarafim ağrıyor
Nursena0606 Vesileoztrk Valla ben doğumdan sonra kalktım yürüdüm, gazımı çıkardım, kakamı yaptım. Doktor direk poponun üzerine oturma dedi onun dışında hiçbir şeyim yoktu. Bi 15 güne tamamen iyiydim.
Ebrugoktug08 Vesileoztrk benim morardı direk ve şişti taş gibi olmuştu orası diktiği gibi öyle oldu çok zor iyileşti şükür şu An 11 aylığız ama kabus gibi aklımda hala
Birprensesannesiii3850 1 ayi buluyor rahatlamanız bn her isimi kendim yptim sürekli uzerine oturup kizimi doyuruyodum ondan braz gec iyilesmis olabilir bnim dikislerim🌸🌸cok gecmis olsun bu arada
thecamellia Vesileoztrk bende normal doğum yaptım dikişlerim çoktu kalkıp geziniyodum ama oturamıyodum,iki hafta felan sürdü iyileşmem şimdi tamamiyle iyiym bir hafta daha bekle canım iyileşicek zamanla
brokoli Vesileoztrk ikinirken basur mu oldunuz venim canim oyle cok yaniyordu, vajinadan sebep zannediyordum. aynayla baktim ki kocaman basurum olmus 🤦♀️ neyse ki gectikten sonra tekrarlamadi, 10-15 gund egecmisti o basur
Denizmom20 brokoli çatlamışmıydı yani Nası geçti ben de normal doğum yaptım ilk başlar yoktu ama sonra çatlak oldu ölüyorım hergün ağırsındsn
tenceretavakuskana Vesileoztrk kac dıkısınız olduguna baglı olablır tabı Ben ıkısındede dogum sonrası hemen kalktım yatmak ıyılestrmıyo aslında yuruyus yapmak gerekıyo tam popo ustu oturmayın yan oturun dıkıslerınız coksa bakımını duzenlı yapın