bireylul Kızlar bebeğim 7,5 aylık ve ek gıda reddi yaşıyoruz ağzını açmıyor biraz araştırdım bir hafta ek gıdaya ara verip tekrar başlamak çözüm olabilirmiş.Bilgisi tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi ☺️