Doga_sever Koşulsuz anne ( en kriz anlarda bile çocuğuna sert davranmaktan kaçınan, sevgisini ödül, ceza, surat asma gibi eylemlerle geri cekmeyen anne) Otoriter anne ( çocuk yanlis davranista bulundugunda ceza veren, kati kurallari olan ve bu kurallari cogunlukla kendi istegine gore belirleyen, cocugun kendisine itaat etmesini bekleyen anne ) Geleneksel anne (kendi anne baba ve daha eski nesil anne babalarin stratejilerini dogru bulan, tabiri caizse “biz boyle mi buyuduk sanki” dusuncesiyle eski usul yontemleri uygulayan anne Elbette kusursuz ebeveynlik yok. Peki biz anneler cocuklarimiza davranisimiza ne kadar odaklaniyor ve sorguluyoruz ? Buyrun cevaplari alalim. :)
Tdm29 Sontvbukucu bende kosulsuz anneyim insallah hep devam eder hatta bebegim 6 aylik 2. Bebegime 5 haftalik hamile oldugumu ogrendim dualarinizi bekliyorum
Selma-aygun37 Doga_sever 1 ve 3 karışımı daha taze anneyim bebişim 3 aylık ondan olsa gerek büyüdükçe neler olur bilemiyorum tabi Rabbim hakkıyla annelik yapabilmeyi nasip etsin hepimize
sincapinannesi 1 olmak isterim ama bakalım zaman gösterir şimdi 6 aylık olmak üzereyiz daha ödül cezalık bir durum yok küçük
Deletedmom5284 Hiçbiri değilim, kızım aslan burcu ben kovayım, genelde o bizi yönetiyor 😂😂 asla kızmam parmakla hayır işareti yaparım en fazla 😂 aslada gelenekçi değilim 🙌🏻
Deletedmom_64 Deletedmom5284 kizmamayi nasıl başarıyorsunuz benim ucuzler herşeyden 3 tanede olsa sürekli diğerleriyle kavga halinde anlatıyorum parmakla kızıyorum ama yok ve sürekli küsüp agliyorlar ben kriz geçiriyorum siz nasıl sakin kalıyorsunuz bana sa yardımcı olurmusunuz gerçekten kızmak yada bağırmak istemiyorum çünkü sonrasında kendime kızıyorum ve çok pişman oluyorum
Tortilla_ Doga_sever 2 ve 3 arasıyim. Ceza falan vermem ama kızıyorum. Yapma dediğim ne varsa inadına yapıyor. (Tehlikeli şeyler) . Bir iki ağlayıp mızmızlanıyor sonra sarılıyorum 🥰 İlgisini değiştiriyorum. Geleneksellikten ziyade de rahatım yani annem de kayınvalidem de akıl verir şöyle yap böyle yap diye uygularım.
tospikmomm Tortilla_ anne ve kayınvaldeleri de dinlemek lazım bence çocuk yetiştirirken kimisi anne yada kayınvalide en ufak bir şey derse kıyamey koparıyor aman benim çocuğum karışmasın diye
Peki Doga_sever 1 ve 2 arasındayım galiba genelde üzmemeye çalışırım kızımı ama kendi kurallarım var ve bu kurallara uyması için uğraşırım bunu da kızıp bağırarak değil tatlı dille konuşurum alışana kadar her yaptığında sıkılmadan anlatırım ve şükürler olsun kızım da uyuyor kurallarıma ben de onun kurallarına saygı duyarım kriz anında da bazen konuşup anlattığımda bile tersini yapmakta diretiyorsa o zaman ödül veriyorum yalan yok 2 yaş sendromu napalım şimdi ben hangi türdeki anne oluyorum 🤔