SevdaPolat Sizde uykusuz kalınca başınız ağrıyomu biri 3diğer oğlum 7aylık hiç oturmuyorum dinlenemiyorum bazen geceleri 2 3saat anca uyuyorum
Egeninincisi SevdaPolat evet bende öyleyim malesef gün içinde denge sorunu bile yaşıyorum uykusuzluktan bizimkide 10 aylık olacak halen bi düzen yok uykularında
Pinarmete SevdaPolat bende uyuyamahinca kötü oluyorum evde bisey yapasim gelmiyor baş ağrım oluyor yarim saat en azından kestirmeye çalışıyorum. Oğlum 5 bucuk aylik ve gece saat başı uyanıyor gece bile yoruluyorum..
SevdaPolat Egeninincisi normal demekki bu ara çok sık yaşıyorum merak ettim yaşayan varmı diye böyle sızlama tarzındada oluyo
Egeninincisi SevdaPolat gece 4 saat desek gündüzde bi saat uyuduysam ne ala böyle malesef daha fazla uyuduğum hatırlamıyorum