Minkpndam bebeğe 2 çay kaşığı verdim kendim 1 su bardağı içtim suyu kaynatıp içine 1 çay kaşığı kimyon koydum karıştırdım 10 dk beklettim demlenmeye kimyon dibe çöküyor zaten 2 kaşığını bebeğe içirdim hemen kalanını kendim içtim ama bizi tek o rahatlattı gaz damlaları falan hiç fayda etmedi şimdi 3 aylığız çok şükür hepsini bıraktık inşallah sizede fayda eder en kısa zamanda kurtulursunuz bebişinle