14aylık bebişim ısırınca falan benimkide halen ara ara yara oluyor ya küçük bi yara iltihaplanıyor çok canım acıyor emziremiyorum başlarda acemiydim bilmiyordum ağlaya ağlaya veriyordum memeyi de şükür sağım makinesi aldık kurtuldum resmen .. sağıp verin öyle iyileşir diğer türlü emzirdikçe yara açılıypr daha çok