Geçirmiş olan var mı? Doktorumuz hiçbişey yapılmaz bu aşamada dedi balık yağı + ocean vitamin mineral veriyorum geçen hafta salı çok ateşlendi balgamı falan oldu ama ertesi gün iyiyidi dünde vücudu kızamık gibi kabarmış tekrar götürdük işte test istedi yaptırdık pozitif çıktı daha sonra doktorumuz koronayı artık atlattığı için böyle kızarıklıklar olduğunu söyledi viral enfeksiyonlarda böyle oluyormuş yani geçen haftadan beri oğlum koronaymış ve şuan eşimde pozitif 🤦🏻♀️