Benimde oğlum grip gibi bisey burnu akıyor eczaneden gittim soğuk algınlığı şurubu aldım yaşını da söyleyerek aferin surup ve iki tane tane daha ilaç aldım onlardan çok memnunum alın aldırın beni emerken çok hirilti yapıyordu kesti gerçekten de rahat nefes almasını sağladı bi bakiyim içerden isimleri neydi yazıyım hemen inşallah size de bi faydası olur 🙏